tirsdag 26. mai 2009

Bra dag!

26. mai 2009

Dagen idag starta ikke så alt for bra. Forsov meg, og var veldig trøtt. Heldigvis ble det litt bedre utoverdagen. I den første skoletimen fikk vi tilbake samfunnsfagprøven. Fikk en rimelig god karakter, men det beste er uansett dette: fikk standpunkt i samf, og jeg er DRITFORNØYD. (Ja, jeg fikk 6). Endelig noe soom går etter min plan her i livet. Høhø. I den neste timen var det geografi, og jeg fikk utsatt framføringa mi. I tillegg må jeg komme med litt tilleggsinfo: læreren min i geo er faktisk veldig trivelig, hun er ganske streng på karakterene;ja, MEN hun gir rettferdige karakterer, OG hun vet hvordan hun skal rette de prøvene hun selv har laget. Dét er tydeligvis ikke en selvfølge nå om dagene.

Etter dette viste det seg at det blir noe av klasseturen når alt kommer til alt. Gleder meg som den lille ungen jeg er. Wuhu, blir koselig, selv med dårlig vær, og det sier litt. Ellers hadde jeg naturfagsprøve idag, som ikke gikk veldig bra, får sikkert 3. Så da må jeg ta den frivillige naturfagsprøven. Jajaaa, får se på det som repetisjon til en eventuell muntlig eksamen eller noe: )

Ellers har været blitt mye bedre, vi skal på tur imårra; istede for skoleskoleskole. Og sist men ikke minst: vi slutter sannsynligvis den 12 juni, utenom at vi må innom skola for å hente karakterene engang etter det. Hvis vi ikke kommer opp i muntlig da. Hm. Tror jeg satser på å ikke komme opp i muntlig ja.

Gleder meg forresten vilt til USA. Kan ikke noe for det, men nå for tiden har jeg en "gleder meg" periode, er heelt vill! Får ikke sove, drømmer bare om USA, og jeg tror det kommer til å bli det viktigste året i mitt liv; på godt og vondt. Har enda ikke fått avreisedato, men ifølge Aspect jobber de med det, så får bare håpe det kommer informasjon snart: ) Jeg skal forresten hit:



2 kommentarer:

  1. Reiser også til USA til høsten. Linker til deg jeg ;)

    SvarSlett
  2. Det er nesten fire måneder siden jeg fikk vertsfamilie, så jeg har hatt en del kontakt med dem :p Men jeg har bare snakket "ordentlig" med dem én gang på skype. Har du mye kontakt med din familie? :)

    SvarSlett