lørdag 16. mai 2009

Klippe, klippe, klippe sa kjerringa

16. mai 2009

Nå er det lenge siden jeg har skrevet. Tiden har bare rast avsted. Idag er det lørdag. Onsdag hadde jeg gymprøve, tror det gikk helt greit. Har enda ØYEKATARR. Dritt. Kan ikke gå ut uten solbriller lizm. Do-h. Ja uansett. Torsdag kom jeg selvfølgelig opp i skriftlig eksamen. Det er så typisk. Rett og slett typisk. Er engelsk skriftlig da, så går sikkert bra, men er fortsatt typisk. En ting til som jeg gjorde på torsdagen var å klippe av meg det lange håret mitt. Herreguuuud. Det føles så kort! Kommer bilde: ) Fredag hadde vi samfunnsfagprøve, og på kvelden var jeg på Tivoli en tur, men tok ingen karuseller, siden jeg ikke tar karuseller, siden jeg blir kvalm av å vite at jeg står i nærheten av en karusell. Idag skal jeg sole meg. Det gjorde jeg igår, og dagen før det også. Nam. Ikveld blir det grilling i Breivaaa!

Før:



Bilde av håret mitt nå kommer senere :)

3 kommentarer:

  1. Lykke til på eksamen, jeg kom heldigvis ikke opp! Hehe, gleder meg til å se hvordan håret ditt ble :)

    SvarSlett
  2. oy! jeg er virkelig spent på hvordan det er nå, for wow, laaangt hår! :o

    SvarSlett
  3. Tror faktisk eksamen gikk helt greit :)

    Er faktisk ganske fornøyd med håret, men dere får bare se på nyere bilder for å se hva dere synes: ) Føler at jeg ligner litt på Bridget Jones...

    SvarSlett