onsdag 13. mai 2009

Typsik !

13. mai 2009

Ja. Det er så sinnsykt typisk. I hele går gikk jeg og klaga litt på vondt i det ene øyet. Idag våkna jeg med et øye sammenklistra av grønn og gul gugge. Æsj. Det er mest sannsynligvis øyekatarr, og jeg blir så sinnsykt irritert, det er så typisk! Klør og svir og er skikkelig ubehagelig på øyet. Mamma har vært og fått øyedråper /øyesalve nå. Så skal ta den i og håpe at øyet blir bedre. Skal iallefall på skola til de 2 siste skoletimene idag; og ta gymprøven. Som jeg forhåpentligvis får lest pittelitt på nå.

Ellers bestilte jeg flybilletter til Oslo , og hjem fra Oslo, igår. Siden jeg skal til Kypros, må jeg jo komme meg til Oslo først: ) I samme slengen som jeg er i Oslo må jeg innom ambassaden ang. visum til USA. Ting skal virkelig være komplisert ja.

2 kommentarer:

  1. uff, øyebetennelse? har hatt mye problemer med det! Er veldig kipt!! vondt også!
    Håper dråpene vil hjelpe! :)

    SvarSlett
  2. Ikke øyebetennelse, meeen sår på hornhinna. Er syykt vondt! *klage klage*

    SvarSlett