søndag 10. mai 2009

matematikk

10. mai 2009

Nå er det 1 uke til 17 mai. Og 40 dager til skola er ferdig - no matter wøøøt, det er 51 dager til KYPROS og 81? dager til jeg setter meg på flyet over den berømte dammen.

Grunnen til at dagens innlegg heter matematikk, er at denne dagen egentlig skulle handlet om nettopp matematikk, men jeg må desverre si at det har ikke vært tilfellet så langt, men skal bli stor mattefest ikveld; på kjøkkenbordet! Der det skjer.

Igår var jeg i bursdagen til Karoline. Var kjempekoselig, og sykt mye god mat. Var grillings der, og Karoline hadde kjøpt massevis av gulrøtter, agurk, salat, vannmelon, kiwi, honningmelon, druer osv. Jummi. Store deler av kvelden gikk med til å sitte ute å grille, spise og spille Ligretto. Er et sykt stressende spill, men også veldig artig! Gidder ikke forklare, men slenger ut et bilde for å demonstrere kaoset:


Idag har jeg og Thea servert i en konfirmasjon. Gikk overaskende bra, til tross for både suppe og saus. Gikk rimelig fort også, under 3 timer. Fikk godt betalt også, så pengene skal spares, utenom at jeg muligens skal ta sol ikveld, men ikke for alle pengene, da kunne noen like så greit lagt meg i steikovnen.

4 kommentarer:

  1. sv: tusen takk kjøpt i england:D

    SvarSlett
  2. virka som du e mye servitør i det siste...trudde du skulle bli sykepleier....
    får du godt betalt...
    kansje æ sku bli servitør når æ kommer hjem..kunne godt trengt en liten jobb...

    SvarSlett
  3. for første gang i mitt liv så kortspil litt gøy ut. Gly med bursdager dah ;D
    Anyway, så deilig at det telles ned til skoleslutt for deg da :D Og ikke misnt 17.Mai (I'm still like a child on that!)

    Noe jeg liker mindre er mattematikk ;)
    Ha en kjempefin dag! :D

    SvarSlett
  4. Oda: Hehe, jaa, e nu bare 2 ganga da: ) Ja, sykepleier e enda planen, men vi får nu se ka som skjer, trur ikke æ skal sats på servitør iallefall, for klomsat. Fikk 500 kr for bryllupet, og 500 for konfirmasjonen.

    Irlin: Det er veldig gøy, og MAKS stressende. 17.mai var kos ja!;D Matte er ikke trivelig neeei. Du også: )

    SvarSlett