onsdag 27. mai 2009

3-toppstur

27. mai 2009

Idag gikk vi 3-toppsturen på skola, fordi at noen hadde eksamen, og da kunne ikke vi forstyrre dem.. Alt i alt var det faktisk en ganske så koselig tur på over 1 mil, det værste stykket var opp på Hunstadtoppen. Var så sliten at jeg kunne sannsynligvis dødd. Jea. Hadde mange pauser;D



Ellers så hadde jeg pizza til middag idag, og nå er det ikke lenge til mattetentamenen, OG jeg håper det blir streik, men jeg fikk faktisk 5 på forrige matteprøve;o


4 kommentarer:

  1. hehe:p jeg var også skikkelig nervøs før jeg skulle prate med familien for første gang, men det gikk faktisk veldig greit:) De trodde ikke jeg kunne snakke engelsk i det hele tatt, så de ble faktisk imponert x)

    SvarSlett
  2. det blir ikke streik på Bodin :////

    SvarSlett
  3. Blir det ikke streik? ;o koffer?

    SvarSlett
  4. Frida: Hehe, jaa, fikk mail fra vertsfamilien min om at de håpet vi kunne snakkesp på skype neste helg. Har allerede begynt å bli litt stressa, men det går jo sikkert bra da;)

    Karoline: neei, vet, men e jo done uansett:)

    Thea: fordi at ingen på bodin e tatt ut til streik, ogg at trur de ble enig uansett;p

    SvarSlett