mandag 16. mars 2009

Vaffler, New York og andre fornuftige ting

16. mars 2009

Igår var jeg på besøk hos Sharon. Vi lagde vaffler. I begynnelsen var di litt spesielle men etterhvert ble de ganske så gode. Etter at jeg og Sharon tok mere sukker og kardemomme oppi. Da ble det bra da! Jeg spiste vaffler og blåbærsyltetøy, og jada, jeg vet at blåbærsyltetøy egentlig skal være på pannekaker. Men det funker fett på vaffler også.




Nomnom.

Idag fikk jeg endelig informasjonsbrev nr 2 fra Aspect. Dette skulle egentlig komme i løpet av februar engang, men pga sykdom og blabla kom det altså ikke før nå. Bedre sent en aldri. Men det var ikke bare bra at dette brevet kom. For nå har jeg funnet ut at jeg ikke kan dra på New York campen.. Det er litt trist. For jeg reiser over til USA 1. eller 7. august, og den 8. august skal jeg på ferie med vertsfamilien min. Vi skal til Myrtle Beach. (Google bilder av det:D).

Og jeg prioriterer ferie med vertsfamilien min framfor New York faktisk, må heller ta turen dit en annen gang; kanskje jeg for muligheten i løpet av tiden jeg er der. Hvem vet. Disse campene/ forberedelseskursene til New York er 12-15 august og 26-29 august. 12-15 august regner jeg med at jeg kanskje er på ferie enda, og skolen begynner 26 august, så det rekker jeg ikke.. Menmen. Er faktisk ikke så lei meg, for da har jeg spart 5575 kr, som jeg feks kan bruke på å forhåpentligvis reise til Hawaii, Shopping, Sydentur med THEA eller noe i den duren. Så det så.

Jeg er ikke på skolen idag, på grunn av mitt kjære, opphovnede, ballong øye, som enda ikke er under kontroll. Men det blir bare bedre og bedre da, så satser på at imårra er det skole. Men siden jeg ikker er på skolen, men heller ikke er syk i den forstanden. Altså. Jeg må ikke holde senga eller kaste opp eller noe sånt. Så jeg rydder. Nemlig. Har nemlig bestemt meg for å øve litt på å ha det mer ryddig rundt meg til jeg skal til USA, for som mamma sier " det e jo ikke sikkert at de i USA e så glad i rot Junemor". Neidaneidaneida. Men det er faktisk ganske mye mer hjemmekoselig med litt rot, sånn at man faktisk ser at det bor et menneske her.

Nemlig. Skal forresten på informasjonsmøte her i Bodø, med Aspect tirsdag 21. april. Håper det blir interessant og lærerikt. Og da får jeg jo også se hvem andre fra Bodø som skal være utvekslingsstudent.. Med Aspect iallefall.

2 kommentarer:

  1. Nei nei!
    Vaffler kommer KUN med smør og sukker, ELLER syltetøy av jordbær/bringebær! ;)

    hehe, men hey - Maybe I shoud give it a try :P

    SvarSlett
  2. Vaffler med jordbærsyltetøy og rømme (faktisk) er også veldig godt ! Før var jeg en lojal vaffel med smør og sukker - og ikke noe annet spiser. Men har faktisk innsett at verden er større enn vaffler med smør og sukker, så ga blåbærsyltetøyet en sjangs, og det funka som bare det: )

    SvarSlett