onsdag 18. mars 2009

Sus og dus

18. mars 2009

"Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne."
- Fra filmen Flåklypa Grand Prix

Føler meg helt ubeskrivelig truffet av akkurat det sitatet. Faktisk er det nesten så ille at jeg vurderer å ikke gidde å skrive ferdig dette innlegget. Som dere kanskje vet om dere har lest her i bloggen tidligere så har øyet mitt vært helt ute av kontroll. Har hatt en allergisk reaksjon på et eller annet, vet ikke hva, men nå er det nesten vanlig igjen - heldigvis, eller, det er iallefall nesten med samme størrelse, farge og sånt som det andre øyet. Framskritt. Dette øyet har ført til at ikke en dritt lekse eller skolearbeid ble gjort hele ferien. Var heller ikke på skola mandag. Kjente det godt tirsdag, allerede før jeg hadde kommet opp til klasserommet, følte jeg at jeg hadde behov for en utvidet påskeferie. Ehmja. Heldigvis var vi ferdig 2 timer før dagen egentlig skulle vært ferdig igår. Og idag fikk vi jammen gå 4 timer før vi skulle; snakk om flaks.

Ellers har det gått rimelig dårlig på lekse-fronten. Har funnet ut at enten har jeg umenneskelig dårlig viljestyrke, eller så har jeg en eller annen form for sykdom. Velg selv. Iallefall er jeg helt slask, sover på dagen og natten, spiser masse, drikker kakao med krem, ligger i sofaen og bare ligger der. Ja, det skal bli bra med ferie. Og nå er det seriøst snart april. Det er ikke lenge til jeg drar, du kan si akkurat hva du vil, men det er faktisk ikke lenge til jeg drar. Og det vil si at det ikke er lenge til det er påskeferie, tentamener, eksamener, sommerferien, sol og varme, og altså, USA. Kjenner nesten jeg får litt angst. Men det blir braa;D

3 kommentarer:

  1. hehe, du skriver på en utrolig interessang måte!
    Morsomt å lese! :D

    Jeg vet hvordan det er med slike problemer md øyer. bruker linser og det fører til at det ofte blir betennelse (oftest rundt eksamenstid). hehe :P
    Håper du finner ut hva det er som forutsaker reaksjonene ;D
    Mvh - Irlin

    SvarSlett
  2. Tusen takk : )

    Har hatt samme dritten en gang før, da måtte jeg på sykehuset osvosv - masse stress. Men nå er øyet mitt heldigvis nesten back to normal. Nesten iallefall.

    SvarSlett