søndag 15. mars 2009

Trøstespising

15. mars 2009

Øyet mitt er enda ikke tilbake til normalt, det er hovent både over og under, så har problemer med å se. Ingenting i veien med synet, men er liksom masse opphovnet kanten-rundtøyet i veien. Det er veldig kjedelig, og igår kveld var jeg en gang til på legevakta. Måtte faktisk bare vente i 20 min- på en lørdags kveld. Gratz! Men iallefall, fikk faktisk steroider på legevakta da, og det hjalp faktisk. Øyet var blitt litt bedre da jeg våkna imorrest, problemet var bare at tablettene ( måtte ta 4 i slengen ) også gjorde sånn at jeg fikk heteslag og "kuldeslag" - ikke så veldig kult. Men ut over dagen idag har øyet blitt mye værre igjen - kan se mer enn igår, men det ser ut som jeg har fått meg en kraftig blåveis, utenom at det er ikke blått, det er rødt. Deily. Hvis det ikke har blitt betraktelig bedre til imorra blir det øyespesialist på sykehuset. Jej..

Siden det er så synd i meg har jeg trøstespist masse, som foreksempel is og honningmelon:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar