torsdag 26. mars 2009

Tida flyr

26. mars 2009

Hjaa. Tida flyr av gårde som bare det. Kan gi en liten oppdatering på denne uka.
På mandag skjedde det ikke noe spesielt utenom at jeg var på et møte ang. UKM, og ellers fikk jeg vite om at jeg skulle ha spanskframføring på onsdag. Brukte ellers tida på MSN, å se i lufta, og andre fornuftige ting.

Tirsdag nerda jeg spansk til den store gullmedaljen, utenom at det aldri ville blitt noe gull på meg.. På kvelden så jeg og Thea Frustrerte Fruer, og etter det så jeg Privat Praksis. Gikk så for å legge meg, men fikk ikke sove pga nervøsitet for spanskmuntligprøve.

Onsdag hadde jeg spansk muntligprøven. Grunnen til det er at før vinterferien var jeg syk da vi hadde en skriftlig spanskprøve. Derfor spurte jeg om jeg kunne ta denne prøven nå, og fikk til svar at onsdag passa fint. Ja. Overlevde prøven i alle fall, selv om jeg ikke var helt sikker på det før jeg skulle ha den. Gikk faktisk overraskende bra:) Hadde også styrketest. Men kan ikke si at min styrke er noe å skrive hjem om, så skal ikke skrive noe om den på bloggen heller. Rettere sagt: det er ikke så mye å skrive om. Ida hadde kjøpt helt sinnsykt mye godteri (igjen). Denne gangen fra Europris. Vi hadde skikkelig LAN i mattetimen, med pc, cola, battery, potetgull og smågodt. nom




Overnatta hos Thea i natt, vi spiste Fellini pizza. Namnamnam<3



I dag sitter jeg her og skal skrive om Crash, noe jeg helt seriøst ikke får til. Klarer det rett og slett ikke. Har skrevet 1 avsnitt, og det inneholder navnet på filmen, navnet på regissøren og at filmen har vunnet Oscar. Yey. Gratulerer June. Du er så fantastisk flink. Til å rote alt til for deg selv, og få dårlig tid. Spiste pølse med brød til middag i dag. Og jeg er blitt helt tett i nesen, vondt i halsen, og går rundt og lager KJEMPEnyser. Æsj. Det passer jo fint.

I helga er det UKM. For de som ikke skjønte det skal jeg være vakt når det skal være fylkesmønstring her i Bodø. Skal holde vakt der deltakerne som ikke er fra Bodø sover. Ja ’a. På lørdagen skal jeg i tillegg være dommer/ jury for kunstdelen av UKM innslagene som er sendt videre. Så det blir spennende. UKM står forresten for Ungdommens Kultur Mønstring.


Hvis noen her leser bloggen min. Husker du at jeg nevnte noe om Flykntingeguider? Har kontakta hun dama som har med det å gjøre, og skal møte henne på tirsdagen i nesteuka. I tilfelle du lurte.

2 kommentarer:

  1. wow! så du kan spansk altså? Imponerende! Er du flink eller? :)

    Hva skal du delta med i UKM nå igjen? :)
    (wow, imponerende at du er jury for kunst!)

    SvarSlett
  2. Er vel å ta litt hardt i at jeg kan spansk, men driver å lærer det iallefall; p

    Jeg skal ikke delta på ukm, er bare vakt der de sover, også er jeg med i kunstjuryen : ) Faktisk ganske spennende; p

    SvarSlett