søndag 29. mars 2009

UKM

29. mars 2009

Kan starte med torsdag. Skrev på et sammendrag / review om film Crash ca, hele dagen. Fikk faktisk gjort noe, og det ble levert før tiden på fredag. I midlertidig var det ganske så kjedelig å skrive, så gjorde andre ting også.






Var forkjøla, så dette bildet illustrerer ganske bra min fantastiske ”jobber selv om jeg er syk” – vilje. Forresten så må jeg få informere om at jeg har på meg 2 på med ullsokker, det er ikke føttene mine som er runde.



Fredag var det skole, men vi hadde matlaging, så var på skola fra 08:30 til 11:00 ca. Etter det satt jeg hjemme og gjorde siste innspurt på engelsken. Tok bussen til byen for å være med på UKM. Som vakter måtte vi gjøre klar Bodø VGS slik at deltakerne hadde noe sted å sove. Alle stolene og bordene i klasserommene ble flyttet, og vi mekka opp stoler og bord, og Ruth. Den deilige sofaen til Bodø Roverlag. (Hun har gått i 17. Mai tog, vært på 3-toppstur og vært på leir på Kjerringøy, blant annet.) Vi har også planer om å ta henne med på sykkeltur og tur om vinteren.



Jeg hadde vakt fra 18:00 til 24:00. Var ganske rolig og masse folk. Kaja overnatta natt til lørdag, men jeg måtte stå opp tidlig siden jeg skulle være med i kunstjuryen. Det var ganske spennende og interessant, og godt betalt også. Det fikk jeg ikke vite om før etterpå da. Men fortsatt:) Det var utrolig mange flotte bidrag synes nå jeg. Var hjemme ca 16:40.

Tok bussen til byen igjen 17:05. Spiste taco. Nomnom. Hadde vakt fra 18:00 til 06:00. Vi lagde vafler. Dere kan se den fantastiske vaffelrøren som i all hovedsak Hallvard skal ha æren for.



Begynte å bli ganske trøtt og grinete på slutten, men heldigvis var det en time kortere, siden klokka ble stilt mot sommer i natt. Var også flink til å få tida til å gå ved hjelp av GEOGRAFIprøve øving. Tok bussen hjem, og fikk mamma til å hente meg på Bertnes. ( Var bare 11 ruta som gikk).



Sov til ca 2-halv 3. Dusja og dro tilbake til Bodø vgs. De som ikke hadde nattevakt rydda ferdig og dro for å spise PIZZA. Vi har 18 stk tror jeg, og vi bestilte 9 pizzaer fra Peppes. Forspising på g.

Petter tar raskeste omvei, over Ane og bordet. Legg merke til de 3 knuste glassene.

3 og 3 Pizzaesker. Welcome to Pizza Heaven!

Pizza. Pizza. Pizza. Pizza. Pizza. Pizza. Pizza.


Nå skal jeg snart nerde geografi. Gjorde faktisk det natt til søndag også. Var ganske så flink. Skreiv notater og alt.

3 kommentarer:

  1. Hei, så stilig at du også har fått deg familie :D Jeg legger deg til på den nye bloggen min, har gått over til blogg.no
    Bruker heleniusa.blogg.no :)

    SvarSlett
  2. Jaa, føles skikkelig bra å ha fått vertsfamilie allerede:D


    Jaa, pizzaa : )) nomnom

    SvarSlett