lørdag 21. mars 2009

Solfest

21. mars 2009

Igår hadde vi solfest hos Thea. Det var veldig artig, og vi spiste sannsynligvis aaalt for mye. Kan nevne noen få ting:
-pizza
-boller
-potetgull
-grønnsaker og dip
-gele
-kake
-brus

Men som de fleste vet; bilder sier mer enn 1000 ord, så legger heller ut bilder:)

Før:
Sjekk ut skoen til ho Marion. Til venstre, nederst. Driiitfin!:D


Etter:

Ida og Thea mekka:

Ida og Karoline syng:

Karoline og Ida, helt på stasjonen:

Nok en gang, Karoline og Ida:

Juneeee:

Thea, min solstråle<3
Ida, det e solnedgang her ;p

Ida, Thea og June. Sjekk det fine øyet mitt.. -.-

4 kommentarer:

  1. hihihi! Æ e så gla i dåkker :D<3

    SvarSlett
  2. Æ e så glad idæ også Thea <3 solstrålen min

    og alle andre også forsåvidt:)

    SvarSlett
  3. Ingen fest uten mat! ;D
    ...og den bloggen din kan være farlig når man er sulten merket jeg nå ;D

    Så morsomt ut! Likte sol-faktore-stemningen i bildene ;D

    SvarSlett
  4. SÅ sant så sant. Og ingenting å snakke om heller. for hvis det blir en stillhet kan man bare si " for noen gode bolla - kem som har laga dem? " eller noe.. : D

    Huff jaa, når jeg ser igjennom innleggene er det bare sånn " vafler, kakao, salat, pizza, taco matmatmat" hele tiden x) Tenk hvordan det blir i USA da... Huff, tørr nesten ikke tenke på det: p

    SvarSlett