onsdag 4. mars 2009

Æsjj

4. mars 2009

På ettermiddagen søndag ble jeg syk, og har vært det helt til idag. Blitt mye bedre idag da, så skole imårra. Hatt både feber, hodepine og kvalme. Æsj. I tillegg har jeg også hatt etpar hysteriske gråteanfall ang USA. Men de har gått over da. Er bare at siden jeg var syk ble plutselig alt så trist..

Tirsdag var jeg hos tannlegen, til tross for at jeg var syk. Trodde jeg skulle kaste opp der, men det gikk heldigvis bra. 0 hull, og perfekt tannpussing. Jei.

Snart er det helg, kjenner jeg gleder meg til helga, og jeg har ikke engang vært på skola enda.. Derimot har jeg sett Harry Potter og fangen fra Azkaban 3 ganger, sutra masse om hvor fælt jeg har det, og ikke vært på pc'n.

Inatt hadde jeg fått en sånn melding på MySpace fra Nick, sønnen til vertsforeldrene mine. Spennanees.

Tja, det var vel ca det. Gleder meg til sommer og soool! Skal bli så deilig med sommerferie. Skal sole meg masse; bli brun, spise is og vannmelon, gå i kjole og skjørt, bade, tjille, ha ferie osv. Gleder meg til sommerferien ja. Også skal jeg jo til Kypros! Det blir sÅÅåå bra! For ikke å snakke om at jeg drar til USA. Men det er både skummelt og spennende. Kjenner jeg får sommerfugler i magen av å tenke på at om 1 år sitter jeg i USA. Det er til å få lettere panikk av faktisk.

8 kommentarer:

  1. Det går bra puuuus ! for om 1 år så e æ på besøk hos deg ! eller 1 år og 2 uker for alt jeg vet ! ; -¤ og så blir det krute bra dær med nye folk og masse artiiii ! trur du blir å storkos dæ !

    SvarSlett
  2. Ja, det har æ ikke tenkt på;¤ Så kan du snakk engelsk med alle vennan mine. høhø. hvis æ har noen da.. Og kjøp candyyy <3

    SvarSlett
  3. det kommer til å bli steinbra <3

    SvarSlett
  4. Håpa det ja, men kommer sikkert til å ha mine perioda med hjemlengsel. Blir bekymra hvis æ ikke får det. Kjenn allerede at æ grua mæ til å si hadet til folk ; o Det kommer til å bli så trist, og æ kommer til å skriiik;| Men møt jo alle igjen da <3

    SvarSlett
  5. Huffe, d bli trist når du drar ja! <'3 Men som du si så kommer du jo tilbake - og tenk da kor mye vi skal fortell hverandre :D D bli superbra og du KOMMER til å kos dæ masse der borte ;)
    <3

    SvarSlett
  6. For ikke å snakk om tenk så bra når vi mekka syden Thea ! :D <3

    SvarSlett
  7. jaaa, herregud :D
    <333

    SvarSlett