søndag 1. mars 2009

5 måneder

1. mars 09

Har utvekslet et par mailer med vertsfamilien nå, de virker veldig trivelig! Fikk bilde av dem, huset, nabolaget, bassenget, noen av rommene i huset og litt sånt. De virker så koselige, og veldig innkluderende. I den første mailen innviterte de meg med på ferien sin til, og nå har jeg fått vite at datra demmers skal gifte seg, og det skal hun gjøre før jeg drar hjem !!! Det blir såå sinnsykt bra! Har bare snakket med Beth, men hun sa at Nick og Susan også ville ha mail-adressen min, sånn at jeg kunne bli kjent med dem også, og få bilder osv av dem. Hun sa også at hun skulle sendte informasjon om nærmiljøet og bilder osv fra ting i nærheten av der jeg skal bo. Er sinnsykt fornøyd med familien foreløbig iallefall.

Det er helt sykt å tenkte på at jeg drar over 1. eller 7. august, og at om jeg drar den 1. er det 5 måneder til idag, og i morgen er det under 5 måneder til jeg drar! ;o

Var forresten hos Thea igår. Vi så UNO. Hadde faktisk ikke sett den før, den var helt grei; p

Har forresten laget ferdig en lue til meg selv, faktisk ganske fornøyd. Ser ikke så veldig fornøyd ut på bildet da, meen.

2 kommentarer: