tirsdag 24. februar 2009

West Virginia

24, februar 09

Idag fikk jeg mail fra Aspect om vertsfamilien min. Her er noe av det jeg vet:
- Moundsville, West Virginia.
- Skolen jeg skal gå på heter John Marshall High School ( det finnes to skoler med dette navnet i USA, og det er ikke den som ligger i LA, som Leonardo DiCaprio har gått på. Men den har samme navn da: )
- Skolen begynner 26. august 09
- Sommerferien begynner 4. juni 2010
- Jeg drar over 1. eller 7. august 09
- Sannsynligvis kommer jeg hjem igjen 10. juni 2010.

Ja, det var vel ca det. Nå venter jeg bare i spenning for å få vite noe om den andre jenta. I følge google maps er forresten huset jeg skal bo i rett ved siden av en Baseball bane. Heh.. ;D

Miip, jeg gleder meg og gruer meg og det meste på engang !

2 kommentarer:

  1. hehe, nei IKKE den leo har gått på ;P æ blir å savn dæ
    klem a

    SvarSlett
  2. ; ¤

    men blir nok bra uansett om det ikke e skola til leooo da:)

    SvarSlett