mandag 23. februar 2009

Helg og bursdag

23. februar 09

Hele helga har jeg vært helt i ekstase på grunn av vertsfamilie/ hvor skal jeg/ ouuuææh; Æ skal til USA osv.. Egentlig har det vært helt greit : )

På Fredagen var jeg hos Thea og spiste kyllingsalat, og så på tv, trivelig. Spiste så mye at jeg følte meg ganske så høygravid, der jeg (og Thea igrunn) lå slengt på sofaen og bare "åhh,æ e så mætt" .


Lørdag var jeg, Marie og Karoline på taket, jeg spiste pizza, den var god:) På fredagskvelden så jeg og Thea "Fire bryllup og en gravferd" her, mens vi spiste godteri og tjilla. Flott dag med andre ord.

Søndag hadde mamma bursdag, 45 år; gratz. Halvveis til 90 nå. Gratulerer med det ja. Vi hadde familieselskap på kvelden, spiste siiiinnsykt mye kake, twist og brus. Nom<3 Men ganske trivelig det da; p Jeg og Thea "jogga" forresten på søndagen. Nemlig.

Gikk nettopp opp for meg at når brosjan blir tenåring ekke jeg hjemme engang;o

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar