tirsdag 24. februar 2009

KAFÉ ?!

25. februar 09

Hvem joiner kafé ( Taket? ) på torsdag? : )

Var hos Thea nettopp, jeg, Thea og Ida så Frustrerte Fruer ( passer godt til oss det da: p ) og Privat Praksis, og Ida hadde med seg helt sinnsykt mye godteri. Hun hadde med seg smågodt for svimlende over 100 kr og vi (iallefall jeg) forspiste oss kraftig. Har vondt i magen.. Men det var verd det da, godteri er så forbanna godt! Hadde med meg gymboka, da det har seg slik at jeg har teoretisk gymprøve imårra, men det gikk ikke så veldig bra.. Forresten: bare ignorer at det er tirsdag idag. / ignore

Basketball:




Godterposen etter at vi hadde spist endel:



Veldig klart bilde av Thea og Ida med godtersmykke rundt hodet:



Ida er bare deily da:



Sweet dreams,
Junee

2 kommentarer:

  1. Hei! saa du hadde kommentert paa bloggen min. Ja, det er ca en time vekke. West-virginia ja, det er vel ikke akkurat det foorste man tenker paa naar folk sier Amerika. Men det er greit. tror alt avhenger veldig av familien din. Det er mye industri, skog og jakt. for meg var veldig kultur sjokk i starten (hvertfall naar du er vant til byliv), men gaar bedre etterhvert. Men tror det hjelper aa vaere forberedt. spoorr familien om du kan faa bilder av huset osv. For standaren er veldig mye lavere her borte, saa kan vaere greit aa se hva du har i vente. men jeg koser meg masse hvertfall, og USA er herlig! jeg bor i Cameron VW.

    AndreA

    SvarSlett