fredag 30. januar 2009

Helg igjen <3

30. januar 2009

Da var helga her igjen, endelig! Føler meg helt tom for energi for tida, skikkelig merkelig. Føler meg også skikkelig sliten og trett, men får ikke sove: s Logikk sa du?

Ikveld skal jeg sitte barnevakt, og ellers er det bare slasking som er planen resten av helga. Det blir bra: )) Skal sove leeenge, og bare si fuuu til hele vekkeklokka. Det angrer jeg sikkert på på mandagen, menmen, den tid den sorg.

Kan fortelle om en litt artig hendelse. Da det var OL i Salt Lake City elns, var en kommentator som sa at en av utøverne ble kalt for "larobia" slik som jeg hørte det, og at dette betydde den blonde. Fant derfor ut at jeg skulle ta dette til mitt nick. Igår, fant jeg ut at dette er spansk, og at det er la rubia, siden u uttales som o.. Jaja, man lærer så lenge man lever.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar