lørdag 31. januar 2009

Sørlandchips vs grønnsaker med dipp

1. februar 2009

Dagen idag har vært en så kraftig slaskedag at jeg nesten blir litt småflau. Våkna rundt 1-halv 2. Lå i senga og tjilla ganske lenge før jeg gikk ned, dusja, for så å gå å legge meg igjenn, etter enda ei god stund, gikk jeg ned, spiste middag, og gikk å la meg igjen. Sinnsykt deilig å bare være totalt slask, å ikke gjøre en dritt, hverken fornuftig eller ufornuftig. Eller jo, leste faktisk en bok, og spiste en slags bollesak som mamma hadde laget.



I 7-8 tida dro jeg opp til Sharon, der møtte jeg også Karoline. Hadde med Sørlandschips og smågodt. Vi knaska litt av det mens vi så Gullfisken eller noe på tv. Etterpå gikk vi ned, og skjærte opp grønnsaker; gullrot, agurk og kålrabi. Også lagde vi dipp da. Etter det gikk vi opp igjen for å se God Kveld Norge spesial: Mamma mia, tror jeg. Etter det så vi en film / serie som het John Q. Skikkelig søt, og jeg ble så gira. Satt der å kjefta og smalt, og det var like før jeg begynte å gråte også,,

Han John Q, fra filmen vi så.


Sharon og Karoline:


Forsvar: DET e vann i mitt og Karoline sitt glass...

3 kommentarer:

  1. em , for det første så drakk dere og cola , og for det andre så var det dere to som satt med hver sin potetgullpose i hånda å gofla på , mens æ spiste max 10 flag av det, og resten grønnskaer og dipp <3

    SvarSlett
  2. Et bilde sier mer enn 1000 ord Sharon, og Colaflaska står trofast ved din side;¤

    SvarSlett