onsdag 28. januar 2009

Conchi

28. januar 2009

.. er navnet på et stykke jeg og Karoline skal framføre muntlig til spansklæreren om ikke så alt for lenge. Det kan bli veldig spennende, og morsomt (for spansklæreren). Enten imårra eller på fredag, stress. Vi (les:jeg) kommer til dø av nervøsitet. Alle som har gåtte iklasse med meg vet om mine nervøse sammenbrudd før framføringer. Grøss.

Ellers har jeg og Karoline vært hos Thea for å få den beste spansk-hjelpen vi kan få. Nemlig, først hjalp Theapusi oss med å skrive det vi skulle si rett, så det ikke blir feil i utgangspunktet (vi klarer sikkert å rote det til etterhvert kan du tro) for så å hjelpe oss med hvordan alle de rare ordene skulle uttales. Tror jeg ble litt smartere faktisk, og det er jo positivt. Siden vi var så flink spiste vi godteri, bare pittelitt da, drakk kakao og etterhvert kom pappaen til Thea og stekte pizza til oss. Ganske lurt å øve på spansken altså! : ))



Sovnet forresten av da jeg prøvde å lese på geografien idag, hjaa, ikke første gang kan man vel si.. Lurer på om det er noe gjemt sovepulver eller noe inni boksa, som gjør at hver gang man åpner boka faller man inn i dyp søvn..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar