onsdag 28. januar 2009

Dagen med stor D

28. januar 2009

Japp. Idag har jeg gjort så å si ingenting.(I likhet med de andre dagen...). Kom på skola, hadde engelsk med vikar i 1 time, så gikk hun, mens vi ble sittende uten lærer resten av timen. Så fikk klassen melding på it's learning om at naturfagslæreren desverre var syk idag, så vi kunne bruke tida på å jobbe med noe annet. Jahh. Deretter har vi en time med fri på onsdager, og etter dette igjen skulle vi egentlig ha matematikk. Tingen var bare det at vi ikke skulle ha gym i de 2 siste timene alikevell, så det var svært dårlig oppmøte i mattetimen, hvilket førte til at mattelæreren (hun er litt sløv) sa " Siden dere har vært så flink å møte opp i mattetimen kan dere få dra! ". Så gikk innom der rådgiveren er, men han var ikke der da, så tok med noen brosjyrer om Gateway College som jeg fant ; ) Og tok bussen hjem.

Og nå skal jeg snart starte på en drøftende artikkel om pcbruk i undervisningen. Nemlig. Med fordeler og ulemper.

Her er forresten bilde av meg og Thea på skøyter:

Veldig lurt med refleks når man tar bilde, ja. Det gule lyset er forresten en lyktestolpe, ikke en refleks..

Men det var den artikkelen om pc-bruk daa. Mamma har forresten kjøpt en bukse som jeg la av igår, da jeg og Thea var i byen.

2 kommentarer:

  1. kan ikke mammaen din kjøpe en bukse til meg å ? <3

    SvarSlett
  2. Nei ! Mammaen min kjøper bare bukse til dattra si, for det er hun hun er mest glad i!!!!!!! Ehehe, neida, du kan jo spørr ho ? : D

    SvarSlett