søndag 1. august 2010

AUGUST

1. august 2010
Tenk at det er blitt august allerede. Sommerferien nærmer seg slutten, skola starter snart igjen. Helt sykt så fort tiden går. Her i Bodø har det jo ikke vært en så veldig storslått sommer, men er jo fortsatt godt å ha ferie. De 2-3 soldagene vi har hatt, har også blitt utnyttet veldig godt, og de har blitt satt høøy pris på.

Igår, altså den 1. august, lagde jeg og Thea boller:) Ble veldig bra boller bare så det er sagt. På ettermiddagen snakka jeg, mamma og pappa med Beth og Doug. Det var utrolig koselig å få snakka med de igjen, og vi snakka i nesten 1 time:D På kvelden dro jeg, Shar og Thea på Kafka. Kakao, te, kaffe og kaker ble spist.



Idag har jeg slaska, jogga og dusja, og nå snart skal jeg til Sharon med Thea for å spise taco, og ikveld blir det filmkveld med Rebecca.

Glemte å si at på lørdagen var jeg på Fellini sammen med Rebecca og Renate. Renate er på vei til USA akkurat nå. Tipper hun gleder seg litt til det!


Leter enda etter flere utvekslingsblogger, så dersom du skal være utvekslingsstudent skoleåret 10/11 er det bare å sende link, da blir jeg kjempeglad:D

4 kommentarer:

  1. æ fikk utrulig lyst på bolla nu!

    SvarSlett
  2. Sv; Tror også at Explorius har avtale med Explore America, så har tenkt til å dra til Hawaii i hvert fall! :)
    Og det er jo bra at områderepresentanten arrangerer sånne turer også :)

    SvarSlett
  3. SV: Tusen takk! Det var et veldig bra tips :) Jeg har så vidt begynt pakkingen nå, og føler at jeg har vært veldig flink, skal være enda mer kritisk i dag! Haha :)

    Tusen takk igjen for bra tips, jeg skal prøve å ikke stresse. Husker du hvor mange liter den sekken du hadde med deg var på?? Eller var det bare en helt vanlig "skolesekk" eller?

    Haha, jeg spør mange spørsmål (: Klem fra Lise-Marie!

    SvarSlett
  4. Karoline: vi mekka bolla endag;¤

    Helene: Hawaii var awesomeee!

    Lise-Marie: Er lurt å være kritisk jaa:) Det var ikke jeg;s Sekken min var en sånn skolesekk størrelse sikkert rundt 35l.

    SvarSlett