mandag 31. mai 2010

Graduation 2010

31. mai 2010

Nå er jeg offisielt ferdig med high school, har fått et ekte diploma og alt. Ganske gira på det altså. Uansett, har hatt 2 fantastiske uker med besøk hjemmefra, men idag dro de hjem med ca 2 kofferter stappa med June sine ting, så det var jo veldig hyggelig. De siste ukene har vært travle, men nå har jeg planer om å prøve å blogge litt oftere igjen. Hjemreisen min kommer nærmere med stormskritt, og nå er det ikke lenge til jeg også vender snuten hjemover. De siste ukene her i USA skal nytes og jeg skal prøve å ha det så mye gøy som mulig. Punktum. Her er bilder fra graduation, og yessssss, I did it!













5 kommentarer:

  1. koffer har noen gule kappa og noen svarte?
    her hjemme har vi fått streik!
    så d e stor sjanse for at muntlig eksamen blir sløyfa.
    + gleda mæ t neste uke da æ skal t kina!

    SvarSlett
  2. Hei igjem. Tenk at nå er vi i Norge igjen. Bare noen dager siden vi dro avgårde til USA, og alt vi fikk oppleve der. Graduation var en flott opplevelse. Et stolt øyeblikk. Vi er så glad for at vi fikk være med på det. Minner for livet altså.

    SvarSlett
  3. Oda: Jentan hadde gull kappa og guttan hadde brune. God tur til Kina:)

    Mamma og pappa: Tenk på det!

    SvarSlett