torsdag 27. mai 2010

Forsømmelse av bloggen

28. mai 2010

I det siste har jeg vært veldig opptatt og har ikke hatt så mye tid til over til blogging og sånt, men nå skal jeg ta et lite skippertak. Dagene har vært fylt med sommer og sol! Siste skoledag var den 20 mai, så etter det har jeg bare hatt ferie. Mamma, pappa og Andreas er jo på besøk her, så mye av tiden har gått med på å vise dem rundt i Moundsville området, vi har vært en god del på shopping, spist, vært på skola og hilst på lærerne, vi har vært på glass museum, gått tur, sola oss, sett slanger og skilpadder, vært hos mora til Beth og spilt corn hole, og masse annet. Legger ut bilder istede for å skrive masse masse.




















Igår var jeg på graduation practice, og i kveld er det graduation. Gleder meg masse og gruer meg litt også. Blir jo litt skummelt. Menmen:)

5 kommentarer:

  1. fint du endelig blogga.
    mn du har fortsatt ikke svart mæ.
    ado
    god helg.

    SvarSlett
  2. Gøy å endelig lese litt oppdateringer :D Kos deg videre den siste tiden du har igjen, June :)

    SvarSlett
  3. Skilpadder er så søte! Får håpe graduation gikk fint :D
    Du får kose deg masse den siste tiden du har igjen i USA!
    Har vært gøy å følge med på bloggen din gjennom året :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder. Ser ut til at dere koser dere - ja, vi har også fått e-post fra resten av gjengen din som sier at de koser seg i lag med deg og vertsfamilien din over there i junaiten :-)

    Hilsen
    naboan i nr 63

    SvarSlett
  5. Oda: Takk:) Ka e det du lura på?

    Renate: Takk Renate! Gleder meg til å lese om året ditt! Det skal jeg:)

    Helene: Tusen takk:) Skilpadder er kjempesøte ja! Veldig hyggelig at du har fulgt med da:)

    Naboan: Takk:)

    SvarSlett