onsdag 14. april 2010

Track meet

15. april 2010
Heisann:) Idag var en ganske så normal onsdag. Tok en prøve som jeg gikk glipp av pga Hawaii, snakka om the amazing egg, hadde lunsj, alt det vanlige. Etter skola dro jeg og Beth på postkontoret for å sende en pakke til Thea, og etter det spiste vi middag, før vi dro ned til trackløpebana. Altså friidrettsplassen. Var helt ok, ikke særlig spennende, men bedre enn å sitte hjemme med nesa i bøker. Tok ingen bilder og har ingen bilder fra idag, så dette blir et kjedelig innlegg!


Imorgen skal jeg prøve promkjolen, og forhåpentligvis passer den og alt sånt! Ser ikke noe grunn til hvorfor den ikke skulle passe:) Oh, har forresten planer om å jogge imorgen også, så det så!


TILFELDIGE bilder jeg fant på pcen min. Forskjellig man tar vare på må jeg si. Lol







Q: Gjort noe spennende idag?

2 kommentarer:

  1. I dag har jeg vel egentlig bare vært på skolen og gjort rent, så nei, har ikke gjort noe spennende :P

    SvarSlett