tirsdag 13. april 2010

I got my nails done

13. april 2010
Idag var en til dag med skole, og vi fikk karakterer idag, har A i alt utenom engelsk, der har jeg en veldig sterk B, som veldig snart skal bli en A i mine planer:) Men det var jo en ganske så kjekk start på dagen. Forresten, jeg har A i matte også, er ikke det ganske så kult? Og jeg trenger ikke ta eksamen heller, pga svineinfluensaen telles ikke fraværet, så man kan bli fritatt fra eksamen selvom man har mer enn 3 dager fravær. FLAKS.
stolt :D

Idag etter skola dro jeg og Courtney for å get our nails done, for prom vettø. Så nå har jeg noen kjempelange og kjempeirriterende klør som jeg ikke skrive på tastaturet med, bruke mobilen eller spise. Buhu. Neida, fikk til å spiste Burger King på veien tilbake, så er vel ikke så hemma. Men nå nærmer prom seg med stormskritt, håper på å være vandt med disse neglene da. Er bare tippen som er limt på, også tok de noe rar blank gugge over det, og tilslutt ble det faktisk ganske bra.




Q: Hva synes du om neglene mine?

4 kommentarer:

  1. HEI. Gratulerer med kjempe gode karakterer. Du e så flink.
    Litt av noen klør du har fått deg. Håper du berga de til du har vært på promen. De va jo fine da. Men jeg tror nok at det meste kan være vanskelig å gjøre med så lange negler. Men øvelse gjør mester heter det jo.
    Klem fra oss.

    SvarSlett
  2. Mamma og pappa: Takk:) Ja, kan jo hend æ stikk ut et øye i søvne liksokm... Trur de kommer til å var ei stund! Klem

    SvarSlett
  3. Neglene var fine :) Karakterene dine var kjempegode!

    SvarSlett