lørdag 9. januar 2010

helg:)

9. januar 2010

Våkna før 12 idag, ganske godt gjort! Leste i Twilight og snakka med pappa. Klokken 2 dro jeg, Beth og Susan til søstra til Beth, som er frisør. Før det dro vi forresten på biblioteket og leide New Moon. Vi alle klipte håret, og i tillegg snakka vi om hvordan håret mitt skal settes opp til prom, og hva Susan skal gjøre til bryllupet sitt. Jeg klipte bare tuppene, og tok bilde. Det ble ikke det beste, men håper dere kan se forskjellen på tuppene. Dårlige bilder fordi jeg har hette under håret. Smart June, smart!
før

etter
Resten av dagen har gått med til middag, lese i bøkene mine. Åh,, New Moon er så triiist! For øyeblikket hater jeg Edward, og lurer veldig på nårtid Jacob skal pelle seg inn i bildet! Åh!
På kvelden fikk jeg et anfall av sunnhet og tenkte litt på at jeg skal til Hawaii, prom og syden med Thea, så bestemte meg for å trene litt. Gikk litt over 2 miles (3,2 km ca ><) på tredemølla, bare for å det minste ha gjort noe. Skal prøve meg på jogging imorgen kanskje. Ellers skal jeg til Pittsburgh å spise lunsj imorgen, og ellers er det jo skole mandag.

Forresten har jeg glemt å si at det viser seg at prom og turen til Washington DC kanskje er samtidig, så det er jo litt kjipt. Men skal på prom da:)

En ting til, søte Ida har fiksa headeren min igjen. Men vi var litt forvirra av sånn størrelsen på headeren, men sånn som den er nå er den bra på skjermen min, og det er jo bra. Og Ida er supersnill og søt forresten:)

Q: Har du noe du må trene fram mot?

2 kommentarer:

  1. HEI.
    Stilig med forandringen på bilde øverst på bloggen din. Det ble veldig bra.
    Gjengen du veit sender nok en klem.

    SvarSlett
  2. Mamma og pappa: Det kalles for en header, og takk:) Ida som fiksa!

    SvarSlett