lørdag 9. januar 2010

endelig helg?!

8. januar 2010

Idag er det fredag, og imorgen kan jeg se fram til å endelig kunne sove lenge etter en lang og hard uke, eller hva? Neida. Begynner faktisk å bli litt lei av snødager nå, men håper på en 2 hour delay på mandag da!
I dag har jeg rett og slett ikke gjort så veldig mye konstruktivt. Jeg sov lenge, snakka med mamma og pappa, har fått brev om sesjon? HEHE, slapp av alle norske statsborgere (og andre mennesker) jeg skal ikke i militæret, så dere kan sove trygt en stund til. Men må på sesjon. GRR! Snakk om å kaste bort tida mi. Misliker folk (som ikke har noe med meg å gjøre) som bestemmer over meg. Har innsett nødvendigheten med å ha foreldre, men helt tilfeldige folk (som i militæret) som bare automatisk skal bestemme. Tror ikke det du.

I tillegg til det militæregreiene så har jeg også holdt et større oppstyr pga at jeg må søke skoleplass for vg3. Logga meg endelig inn (etter mye om og men med MinID) og jadda, det som møter meg er "søknadsfristen har gått ut" eller noe sånt. Okei. Har sendt mail til rådgiveren på Bodin, og har enda helt til 1 mars for å få dette fiksa. Ja, så det går flott, og hvis det ikke går flott i utgangspunktet skal jeg få det til å gå flott.

Sto faktisk opp rundt halv 2. Da var jeg endelig ferdig med å melde meg ut av militæret og sende mail til rådgiveren og fortelle pappa om mine framtidsplaner. Satt i stua og leste i Twilightboka helt til Beth kom og sa at klokka var 4 og lurte på om vi skulle dra å spise når Doug kom hjem fra jobb. Fikk sjokk over at klokka var 4 og tok meg en dusj, fiksa meg og så dro vi på Pizza Hut. Spiste pizza med ananas, skinke og kylling, og etter det dro vi hjem. Leste bok.

Vi så filmen The Ghost of Girlfriends Past og drakk kakao.
scene i filmen
kakao og bok

Etter filmen leste jeg mer i boka samtidig som jeg spiste is. Hva mer kan man ønske seg? (utenom en godhjerta vampyr eller en deilyyy varulv?

Hadde forresten lilla på meg idag, men gadd ikke å ta noe antrekksbilde, men tok bilde av armbåndene mine da:) De var også lilla. Er en miks av det meste her : jallasjappe på Kypros, New York & Co, Walmart, julegave, hjemmelaget - u name it i got it

I morgen skal jeg forresten til frisøren klokken 2 eller noe sånt, og klippe meg litt. Har ikke gjort det på en stund. Skal bare stusse litt slitte tupper, ikke noe mer enn det. Her er et gammel bilde av meg fra i februar i fjor. Savner faktisk ikke håret mitt:))


Q1: Hva synes du om jenter i militæret?

Q2: Har du tenkt på / søkt skole til neste år enda?

7 kommentarer:

  1. Jeg er jente, og jeg skal iallefall ikke i militæret. Skal på utveksling til neste år ;D

    SvarSlett
  2. sv: hehe, så koselig da! Og heldig du er som er USA :( hehe, du får kose deg da! :-D

    SvarSlett
  3. E det første boka du les? :D
    Militæret e ikke no for mæxD haha

    SvarSlett
  4. Jeg vil hvertfall aldri inn i militæret, men kan jo skjønne at noen vil det!

    Hilsen Merethe

    SvarSlett
  5. HEI. Du må ikke på sesjon, jenter kan velge. I ditt tilfelle er kanskje det det beste for det norske forsvaret......at du kan velge det bort......
    Klem fra gjengen.

    SvarSlett
  6. Gjengen får sagt det ; ) Du treng ikke å dra på sesjon, men du har fått muuuuuligheten til det :)

    Kanskje du skal vær litt crazy neste gang og farg håret ditt brunt ? ;)
    Smask<3

    SvarSlett
  7. Anonym: Hehe, jeg skal heller ikke! Hvor skal du på utveksling da?

    ruthk: Takk, hehe, jaa, men kan være kjedelig å være i USA også da. :)

    Rebecca: Leste den første igår ja, men nu har æ begynt på den andre (new moon). Militæret ekke helt min greie heller!

    Merethe: Jaa, alle er jo forskjellige, men er ting er sikkert: militæret er ikke meg!

    Gjengen: hehe, er pliktig å gjøre del 1 eller noe sånt, men ja. Tror jeg skal holde meg unna det der.

    Thea: takk for støtten:) Oja, oki, da e jo den tida spara da:) Skal du på sesjon kjære ?
    Som vi diskuterte på msn: ikke brunt, men kanskje blonde stripa? Klem kjære <3

    SvarSlett