mandag 30. november 2009

siste dag i november:D

30. november 2009

Igår, med andre ord søndag, var det faktisk 1. søndag i advent. Vi har ikke adventslys her, men siden jeg synes det er koselig skal jeg ha adventslys her på bloggen min:D

Igår var jeg også på shopping med vertsmor og i tillegg til det var vi å så på en juletreutstiliing med forskjellige juletrær som forskjellige folk og organisasjoner har pyntet! De hadde et JM-tre, så det er juletreet dere får se fra utstillinga:)


Igår kveld brukte jeg heele dagen på å motivere meg selv til å starte å lese på psychology. Utenom da vi var på shopping, da vi spiste pizza og da jeg brukte ca 5 timer forran pc'en. Hehe, neida, men fikk da øvd litt tilslutt.

Idag på skola var jeg passe trøtt siden jeg ikke fikk så aalt for mye søvn inatt (les: psychology). Normal skoledag, utenom at jeg hadde knekkebrød med brunost til skolemat! Etter skola var det svømmetrening. Høhø, jadda! Gikk helt ok det liksom..

Etter treninga dro jeg og Beth på McDonalds. Ga så mye poeng til den treninga, menmen.

Imorgen er det første desember, som betyr adventskalender - gleder meg! Nå skal jeg lalle, klokka er 22, og det skal taes tidlig kveld idag!

2 kommentarer:

  1. Tilogmed den gule skolebusen henger på juletreet.
    Ingen lett sak å lese psykologi hvis man ikke er helt motivert....
    Klem.

    SvarSlett
  2. Ja, skolebussen skal med! Synes faktisk det var et ganske så koselig pynta juletre!

    Nei, er faktisk ikke så lett å lese psykologi, om man er motivert eller ikke skal jeg si deg! Klem ja<3

    SvarSlett