torsdag 26. november 2009

Random

26. november 2009

Hei! New York var helt fantastisk! Tror jeg liker London bedre, men New York kommer på en veldig god andre plass! Fikk sett og opplevd MYE på de 2,5-3 dagene vi var der. En ting vi derimot ikke hadde særlig god tid til var å spise. Ble liksom bare tid til å dra innom McDonalds å kjøpe en fries eller kjøpe et stykke pizza eller en hot chocolate fra Starbucks eller noe. Uansett, det jeg prøver å si er at kostholdet var dritt i 3 dager, spiste ikke en eneste sunn ting, var bare fett og sukker. Herlig. Så på tirsdag var jeg helt utslitt og brukte dagen på å samle opp krefter og på kvelden dro jeg og vertsforeldrene mine på en liten shoppingrunde. Skulle egentlig på kino, men vi ombestemte oss.

Idag følte jeg meg like dårlig som igår, helt svimmel og hodepine, så holdt senga istede for å dra på trening. Ja, vi har trening selvom vi har ferie. Og nå lurer du sikkert på hvorfor jeg har ferie??? Joda, det magiske ordet er thanksgiving:) Uansett, følte meg litt bedre utover dagen, så dro på WalMart med Beth, og senere på dagen pakka jeg inn alle julegavene også sendte jeg og Beth de:) Så nå er boksen med det rare i på tur over dammen!

På fredag på skola fikk jeg en bamse forresten. Den er søt! Var ei dame som ga den til meg siden jeg er utvekslingsstudent, så det var jo koselig..


Idag var jeg forresten på Festival of Lights i Ogle Bay, så kommer kanskje noen bilder imorgen, og i tillegg er thanksgiving dinner osv imorgen, så kommer sikkert bilder av kalkun så langt øyet kan se også! Bare følg med å husk å legg igjen en kommentar.

ps. nytt innlegg under

2 kommentarer:

  1. ohh, nei det går nok ikke.
    må ha mer detalja.
    bilda e ikke nok for mæ!
    kor va du, va det latterkrampe nonstop.
    og vil gjerne vite litt mer om de andre aspect folkan også.
    gimme gimme gimme!
    odis,venter fortsatt på gammeln.

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Vi va på alle de forskjellige turist-stedan, kan kanskje skriv et lengre innlegg om New York hvis du virkelig øøønska det:)

    De andre Aspectfolkan som va der va fra Norge, Tyskland, Brasil, Thailand, Colombia, Spania og Ecuador! Tror de fleste hadde en flott tur, og mange va der for første gang:) Ka vil du vite?

    Klem:)

    SvarSlett