torsdag 26. november 2009

Happy Thanksgiving

26. november 2009

Hei:) Idag har det vært kalkun heele dagen! Neida, men våkna, dusja også dro vi opp til mora til Beth. Der var middags-laginga allerede i full gang. Tror vi spiste rundt 3 tida, noe som er syykt tidlig for å være her, men okei, klager ikke. Tror grunnen til at vi spiste så tidlig var at vi kunne bruke ca 3-4 timer på spisinga, og vi kunne liksom la maten sige mens vi tok det helt med ro med et par pumpkin cookies eller litt pai. Glemte forresten å nevne at vi var rundt 35-40 stk tilstede. Tror de sa at vi spiste en 10kg's kalkun + skinke, potetstappe, stuffing, salater, nudler og dessert.

bordet:
Vi hadde forresten leid et slags menighetshus, så dette er ikke innsida av huset til noen altså.
Mellom måltidet brukte vi tida på snakking, fotografering og å spille spill!

Meg som spiser kalkunkjeksene til Diane:
...vel, egentlig spiste jeg bare candy corn'ene på kjeksen:D

Meg og thanksgiving-maten min. Legg merke til at jeg har 4 tallerkener. Ville jo prøve alt, men ville ikke at noe skulle komme borti hverandre i tilfelle det var en ting jeg likte og en ting jeg ikke likte.
Her er meg fra igår da jeg prøvde å hjelpe til med å dekorere kjeksene, eller rettere sagt snike til meg et par candy corn's.

Fin, ja jeg vet det! Burde ikke alle begynne å ha håret sånn, null sminke og slaskeklær til 1000? Det synes jeg!

Paibordet fra idag: Fikk såklart ikke bilde av selve maten, glemte det halvveis av, og gadd ikek ta bilde av halvfulle skåler osv.
Et siste bilde av meg for idag:


Vi dro hjem rundt 7-8 tida. Da vi kom hjem så vi Charlie Brown og etter det så vi en film som heter noe sånt som Night at the Museum eller noe sånt.

2 kommentarer:

  1. Er dette større enn julefeiringa? Det så ut til at du smakte på litt av hvert. Du ser blid og fornøyd ut= maten smakt?

    SvarSlett
  2. Mamma og pappa: Hei. For det første: har aldri vært her i jula, så det kan jeg desverre ikke svare på. For det andre: Beth sier at jul er myye større hvis du ser på hvor mye penger og hvor mye dekorasjoner. Jada, du kjenner jo meg mamma, er jo alltid både blid og fornøyd?!!.. Maten var ok, likte kalkun og skinke best, og pumpkin cookies såklart!

    SvarSlett