onsdag 28. oktober 2009

update

28. oktober 2009

Heisann:) Nå har det gått tre dager med svømmetrening, og vet ikke helt hva jeg skal si. Føler meg som en .. noe. Er ikke en spesielt god svømmer og er særdeles dårlig på å gjøre mer enn en ting samtidig (som feks puste, bevege armene og bevege beina). Hvis jeg beveger armene og beina så puster jeg inn med nesen fordi jeg slutter å konsentrere meg om det, og hvis jeg konsentrerer meg om pustinga og å bevege armene henger føttene bare der og dingler.

En annen ting er at treneren går alt for fort fram. Han sier en ny ting, viser det, lar oss prøve det en gang, også går han videre på noe nytt som bygger på det forrige vi "lærte". Noe som betyr at alt bare blir tull. Når jeg liksom fikk vann i nesa og holdt på å drukne når vi bare faktisk snurra rundt under vann og kom opp, så kan jo ikke han bare fortsette med å snurre rundt under vann for så å snu seg rundt under vann og sparke fra. Også gjør vi det engang og jeg har allerede begynt å få en herlig hodepine pga den stramme badehettetingen, briller og å prøve å legge hjernen min i bløt, og da skal vi plutselig svømme gjennom halve bassenget (og her kommer det med å puste+bevege armer+bevege bein inn) siden jeg ikke er særlig god på det har jeg allerede brukt opp all luften som jeg liksom skal blåse ut av nesen mens jeg snurrer rundt under vann, så sevfølgelig får jeg vann i nesa allerede før jeg har så mye som begynt på å snurre rundt, og da har jeg jo enda ikke begynt på å sparke fra, snu meg tilbake fra rygg til mage og fortsette med å svømme (ala bevege armer+bein+lage bobler ut av nesen IKKE lage vann inn i nesen).



Okei. Først av alt: Sharon, ikke le! Tar derimot gjerne imot tips!

Har tenkt å fortsette på svømminga, og har snakka med treneren om at det går alt for fort fram, har allerede hatt et aldri så lite gråteanfall på treninga idag og i det hele og det store går jo dette strålende. Ja. Har jo ikke drukna enda da, for å se det på den positive siden. Vi dreiv med stuping idag også forresten, gikk bedre enn den forbaskade snurrerundt greia, selvom jeg alltid glemmer å gjøre et ellerannet, så det var etter stupinga, eller rettere sagt under stupinga at gråteanfallet inntraff.

Vi har langhelg denne uka, men har seffffffff trening på fredag også. Imorgen er det kle seg ut for Halloween dag på skola, så det blir jo gøy:)

Kommer både halloween og badedrakt+badehette+briller bilde, men følte meg liksom ikke i modus for å ta bilde idag med gråte-trynet mitt og alt!

1 kommentar:

  1. Heia. Det høres ut som du streva litt, men det betyr jo ikke at du skal gi opp. Du får prøv litt meir. Plutselig får du til det her, og da blir det gøy vet du. Tror foresten jeg hadde gått rett til bunns om jeg hadde prøvd meg på en sånn vending......så du er ihvertfall flinkere enn meg.Men det var kanskje ei lita trøst...
    Klem.

    SvarSlett