torsdag 29. oktober 2009

cutest costume

29. oktober 2009

Her er svømmebilde: Eller ikke akkurat svømmebilde, men regner med at det var svømmehatten eller hva det heter dere ville se, Shar og Thea?!

Idag hadde vi sånn kle oss ut for Halloween-dag på skola, og jeg kledde meg ut som en engel. Gikk rundt hele dagen, og hadde vingene og alt på meg! Dette bildet er tatt i lunsjen. På slutten av dagen hadde de sånn kåring av beste kostyme, mest kreative, beste gruppe, beste lærer osvosv, og gjett hva? Jeg vant prisen for cutest costume! Hvor artig er ikke det? Jeg vant er gavekort på buffalo wild wings, på $5, er brukt opp allerede da! Men uansett, alle vinnerne ble tatt bilde av sammen osv. Så det var jo kjempemorsomt!

Hadde en tårefri svømmetrening idag, og har bestemt meg for at hvis treneren skal gi oss så kort tid på å lære oss ting så får de ta konsekvensene av det, for jeg har ikke tenkt å slutte, og jeg skal personlig sørge for å enten bli god eller fortsette å være med på laget bare for å gi trenerne noe å gjøre, nemlig irritere seg over hvor dårlig jeg er! Har ikke tenkt å gå å si at treneren er en dust, har heller tenkt å være "the pain in the butt" for han! Så er det sagt

Uansett, etter svømmetreninga dro jeg, Mariah, Haley og Halee til Buffalo Wild Wings for å bruke opp det gavekortet, vi hadde tenkt å dra ut uansett da, men det gjorde vi, og diskusjonen gikk kraftig om servitøren var kjekk eller ikke. Vi kom ikke til enighet, men han fikk mye tips!

Etter det dro vi på Walmart og på Dairy Queen, så først mat fra buffalo wild wings, så godis fra walmart, så milkshake fra Dairy Queen, med andre ord, vellykka dag!

legg gjerne igjen en kommentar:)

7 kommentarer:

  1. HEI. Gratulerer med søteste kostyme seier. Tenk at den kjolen sku klar å lur seg med til usa og vinn en premie....ingen nevnt ingen glemt. Du husker det sikkert bedre enn meg...foresten det er ikke sikkert. Sukk.
    Det er bra at du gir han treneren litt å tygg på. Stå på vennen.
    Fine bilda. Klemmegjengen.

    SvarSlett
  2. hei.
    neste gang tar du bilde av kelneren og okei!?
    odis

    SvarSlett
  3. Mammaogpappa: Takk;) Joda, huska kjolen ja. Kan lov dæ at æ skal gi han litt å tygg på! Men har funne ut at æ ekke så værst dårlig i bryst, så kanskje æ skal sats på det, og heller bare svøm bryst og sånt. æ vetke. Menne har værtfall ikke tenkt å slutt bare fordi han e en arrogant dust!

    Oda: Den e grei;)

    June

    SvarSlett
  4. Hei, Er interessert i å jobbe med utveksling i USA, da jeg har kjæresten min der borte. Trenger derfor å skaffe meg noen kontakter, og har en del spørsmål hvis du har tid og mulighet? :)
    ta gjerne kontakt på mail: lindakromo@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Happy Halloween, og gratulerer med premien for det søteste kostymet.

    Vi titter nå innom her, og følger oppdateringene dine.

    Hilsen naboan i nr 63

    SvarSlett
  6. Vel, jeg regner med du har en kontaktperson der borte som jobber for den amerikanske samarbeidspartneren til Aspect? Hadde vært supert om du kunne hørt med ham/henne om hvordan det er for meg å kunne få jobbe med utveksling i USA. Jeg brenner utrolig for akkurat det, men sliter litt med å finne ut hvordan jeg skal gå fram :)

    SvarSlett
  7. Naboan i nr 63: Tusen takk:D Så bra, bare fortsett med det:)

    Linda: Kan jo prøve å snakke med IC'en min, men vet ikke om hun egentlig vet helt heller. Kanskje du burde ta kontakt med forskjellige organisasjoner her i Norge og finne ut om de kan sette deg i direkte kontakt med de rette folkene i USA?

    SvarSlett