mandag 12. oktober 2009

Resten av uka:)

12. oktober 2009

Da jeg kom hjem fra turen fredag var det strake veien i seng! Sovesovesove. Lørdag var det opp kl. 6 for å delta på cc-meet. Jeg var med på løpet, og merka rimelig godt at de siste 3 dagene hadde gått med på sitting i en buss og godterispising. Men det viktige er: kom ikke sist! Og så lenge jeg ikke er sist bryr jeg meg ikke så veldig mye.


HELDIGVIS kommer skjønnheten innenfra, EHH?

På kvelden lørdag var vi å lagde bål osv hos mora til Beth, og vi grilla pølse, spiste massevis av mat og tjilla, snakka osv, og jeg spiste forresten min nye yndlingsmat : pumpkin cookies!


Husker ikke va de sa dette var, men dere kan tro jeg trodde jeg skulle dø da jeg nærmest tråkka på den tingen her:
Søndag var det sove og slaskedagen! Men vi dro på the mall, og jeg var veldig flink! Alt jeg kjøpte var bursdagskort og scrapbooking støff. Gleder meg til å lage scrapbooking om Disney , New York og forhåpentligvis Hawaii! :) (De har syykt mye kule scrapbookingting til de tre stedene) :)

Viste dere forresten at de har norske bursdagskort på Hallmark? Ganske kjedelige, men fortsatt, føles så gooodt å se et norskt kort ! Først fant jeg det svenske, også tenkte jeg !!!! svensk men ikke norsk?wøøøt? men fant det norske etterhvert, så da var alt bra igjen:)

Idag har jeg hatt en forferdelig hodepine og massevis av lekser, så nå skal jeg finne veien til senga og drømme om at jeg snart skal til Disney, NYC og at imorgen skal Hawaii forhåpentligvis fikses:)))

god natt, og legg gjerne igjen en kommentar!

4 kommentarer:

  1. Åå, Hawaii høres skikkelig herlig ut :D

    SvarSlett
  2. Jaa, håper bare alt ordner seg sånn at jeg kan dra:))

    SvarSlett
  3. Daaamn, du har en del på programmet. Heldig! :)

    SvarSlett
  4. Fanatiker: Jaaa, har jo bare et år på å gjøre alt! :)

    SvarSlett