onsdag 21. oktober 2009

en vanlig dag

21. oktober 2009

Idag var en vanlig dag på skola, gidder ikke gå noe nærmere inn på akkurat det. Etter skola var det cc. Min siste cc trening, sannsynligvis noen gang. Forbløffende nok gjorde dette meg faktisk ganske så trist. jaja. Møter jo folka igjen, men det kjipe er at jeg er borte ( disneey) når de har sånn avslutningsmiddag (seff mat innvolvert). Men uansett, så var faktisk med en klump i halsen at jeg sa hadet til folk og treneren kom til og med bort og tok meg i hånda og alt mulig rart.

Skulle jo egentlig på shopping idag, men Carrie fikk såklart ikke lov, så jeg og Beth dro istede:) Kjøpte meg englevinger og glorie og hele pakka, og sånn ellers kjøpte jeg bursdagsgave til broooosjæn og badedrakt! Yeah, skal jo begynne med svømming, og en bikini funker vel neppe da! Kjøpte godteri også, men det trenger jeg vel ikke å nevne.


Kjøpte 2 par med vinger, det første parret var med glorien, men likte de ikke, så kjøpte sånne fjærvinger, så det blir bra håper jeg! Imorgen er det psychology test, så gjett hva jeg gjorde etter at jeg kom hjem fra shopping?! Yeah, jeg satt med nesen i boka og pugga motivasjon, ironisk nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar