tirsdag 20. oktober 2009

dag 77

20 oktober 2009

... det som skremmer meg litt er at jeg har vært her i 77 dager (JA, hadde en kjedelig dag på skola idag for å si det sånn), og det er enda heeele 63 dager igjen til juleferien. Så nesten like lenge som jeg har vært her, bare til juleferien starter. Men heldigvis drar jeg til Disneyyyyy om 18 dager og New York City om 32 dager, og etter det er det jo snart jul. Så det så. Dere skjønner kanskje at jeg har lite å gjøre på skolen for tiden.. (mamma og pappa: brukte å ha nedtelling osv til alt muligrart på skolen også, så slapp av, holder ikke på å gå fra vettet). Folk kunne plutselig få melding "hey, bare 453 dager til du fyller 18 år:)"


Uansett, i dag var det hele 4 ting jeg skulle informere dere trofaste lesere (høhø) om. Den første tingen er at idag fikk vi brev på skola der vi kunne bestille sånn firkanta hatt og kappe osv til graduation, så det er jeg veldig excited about, og det er sikkert mam&pap også, siden de får gleden med og betale:) Neida, men tror mamma er like excited som meg, for hun har nesten snakka mer om akkurat det med sånn 4kanta hatt enn jeg har.

Ehm. Nå har jeg allerede glemt det andre tre tingene.. Jo. Den andre tingen (trommevirvel) er at imorgen har jeg min aller siste cross country trening (ever). Så det er jo trivelig å tenke på.. Faktisk må jeg innrømme at jeg er litt trist, spesielt siden jeg er bortreist ( Disneeeey) når de skal ha sånn avslutningsfest opplegg, så det er jo kjipern, men velger Disney framfor det altså! Men imorgen skal jeg ta med meg et ark også skal alle jaggu få skrive navnet sitt på arket sånn at jeg har noe å klistre inn i scrapbook'en min. i tilfelle kanskje noen av de blir kjent i framtiden så har jeg jo autografet vøttøøø..

Den tredje tingen er at imorgen skal jeg forhåpentligvis på halloween kostyme shopping med Carrie og Mariah fra cc. Får se, det er iallefall planen hvis alle får lov og ingen får husarrest og alt det.

Den fjerde tingen husker jeg ikke, men det kan ha vært at jeg skal begynne på svømming (bare le, og husk å pass opp for flodbølgen) det kan også ha vært at JEG SKAL TIL HAWAII, eller at sånn 300 folk var borte fra skola idag pga nøffe-nøff influensaen, vanlig influensa, skulking og andre mulige årsaker, andre ting det også kunne vært jeg skulle si var at jeg møtte en slange idag (den var død) men har sannsynligvis aldri løpt så fort i mitt liv, så jeg tror treneren planta den der for at jeg skulle få ræva i gir. og jeg har ehm. enda vondt i kneet? tenkt å levere inn cc-klærne mine imorgen, vurdert tanken på å spille tennis til våren, osv. massevis av ting jeg kunne fortalt dere. hey, vet dere hva?! jeg spiste taco to ganger idag, tenkte ikke over det før nå nettopp, hadde taco til lunsj på skola (rettelse: en pose med potetgull, ekkel kjøttdeig og så mye rømme, tacosaus og salat som man får plass til på brettet sitt, om man vil) men tacoen som jeg hadde til middag var god! Var vel egentlig taco salat, men uansett, nom. Og jeg spiste is idag. ja. god natt

2 kommentarer:

  1. vel i jula e æ hjæmme ijæn, mens du har en uesansk jul..hihi..
    ligg i senga med litt feber æ.
    koffer må du slutt, på cc. e det noen regel eller hur?
    odis

    SvarSlett
  2. Oda:

    hoffda, kanskje du har fått svineinfluensaen? e det mye hysteri om det nede i chile?

    æ må slutt på cc fordi at sesongen e over, men skal start svømming på mandag:)

    june

    SvarSlett