fredag 23. oktober 2009

ekstra fridag, mm

23. oktober 2009
heisann:)

Dagen idag har vært mye bedre enn gårdagen. Våkna ganske tidlig, satt og tulla rundt litt på pc'en, snakka med mamma og pappa, hadde litt penge innkreving og den slags. Hadde også omvisning og for å bærte rundt på pcen min utenfor huset og forklarte om forskjellige ting (kan bare se for meg at naboene ser meg gå rundt og ha omvisning for pc'en min, ehe).

Rundt 10-11 tida kjørte Doug meg ned til Walmart der jeg kjøpte kontantkort og sånne lure ting, så møtte jeg Mariah og Seth, og vi rusla litt rundt inne der, snakka om Walmart og alle mulige rare ting, hørte på bursdagskort med lyd og syngte med på "i feeeeeel good, so good" osv. Etter det dro vi på den mexicanske restauranten her i byen og spiste lunsj! Ble bbq chicken på meg gitt. Mariah fikk en sånn mini-melkesjokoladeplate som har eventyr inni seg, så vi hadde det veldig artig med at Mariah og Seth leste opp norske eventyr for full hals!

Senere på dagen dro jeg, Beth og Doug på noe som kalles funeral home, siden eks-svigermora til søstra til Beth døde. Vi var bare innom der en liten stund for å hilse på datra til søstra til Beth, hun bor nemlig i Kentucky. Etter det dro vi å spiste på the mall i Ohio.

Jada, jeg vet det, dere trenger ikke engang gjøre meg oppmerksom på det! Spiser ute både til lunsj og middag nå for tida, fint skal det værra! Passer jo veldig flott at vi driver og har et slags prosjekt i psychologyen nå da, vi må skrive ned alt vi spiser og hvorfor, såå på mitt ark kommer det til å stå burger - hadde lyst på, burger + fries -hadde lyst på norsk godteri - det var tilfeldigvis innen rekkefølge så jeg bestemte meg for å spise det! Ja, veldig flott inntrykk av meg, eller hvaa?

Imorgen er det Aspect meet bonfire halloween ting med alle utvekslingsstudentene, gleder meg:) Skal både spise og kle meg ut og få røyklukt på meg og skjære ut gresskar og alle andre morsomme ting! Har enda ikke bestemt meg for om jeg skal dra å ta svineinfluensavaksinen enda. Vet virkelig ikke. Er jo en ganske ny vaksine og hva om bivirkningene er værre enn selve svineinfluensaen? På en annen side er jeg sikkert mer utsatt siden jeg ikke er vant med de vanlige bakteriene som er rundt omkring her enda engang. Hm. Vanskelig valg! kan noen være så snill å overbevise meg i en retning, for jeg hales like mye mot begge retninger!

meg i glorien min;> uten sminke og greier

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar