tirsdag 14. juli 2009

Tidsfordriv

14. juli 2009

Igår da jeg gikk hjem fra Wanja var det kjempefin midnattssol, så tenkte jeg skulle slenge inn et bilde. Bildet er såklart ikke det beste, men tror dere fatter poenget om at stemninga var fin.


Idag er det 3 uker og 1 dag til jeg drar til USA. Noen ganger får jeg vondt i magen og andre ganger har jeg mest lyst å drasse fram kofferten å begynne å legge fram klær.. Det kommer vel en tid for det også kan jeg tenke meg. Idag var jeg, mamma, Andreas og mormor på det gamle handesstedet her på Kjerringøy og kjøpte oss møsbrømlefse av Lise Marie. De var kjempegode! Vurderer nesten om jeg må kjøpe meg møsbrømlefse engang til før jeg drar.







Etter møsbrømlefsespisinga dro jeg hjem til huset og solte meg på altanen, og nede på plena. Samtidig som jeg solte meg spiste jeg rabarbra, tok bilder og fikk virkelig sommerfølelsen, perfekt sol, havlukt, gress, blomster, slasking.

Vi hadde gresk salat med skinke til middag idag, var skikkelig godt med en lett middag, pga varmen og møsbrømlefsen. I tillegg til salat spiste vi også hvitløksbaguetter, så hvis noen lurer på hvorfor jeg lukter hvitløk har dere fått svaret nå.



Idag takka jeg nei til tilbudet om plass på Bodin til neste skoleår. Utvekslingsåret mitt ble straks en god del mer virkelig. Nå MÅ jeg faktisk dra, med mindre jeg skal ta friår, og det skal jeg ikke. Nå skal jeg, mamma og Andreas ut på tur, og imorgen skal vi muligens til Karlsøy, en øy utenfor Kjerringøy der bestefaren min vokste opp.

3 kommentarer:

  1. Møsbrømlefse nammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!nam!
    heldiggris!
    ja, spis mye møsbrøm fordi trur ikke du finn mye av det over dammen.
    Odis

    SvarSlett
  2. Jeg legger deg til på bloggen min :) ok?
    legg gjerne til meg:
    http://usaerica.blogspot.com/

    SvarSlett
  3. Oda:

    Jaa, det e dritgodt! Æ skal spis det minst en gang til før æ drar!

    Erica:
    Legger til deg også;) Har du fått plassering enda?

    SvarSlett