søndag 12. juli 2009

Tiden flyr avgårde

12. juli 2009

Nå er det snart bare 23 dager igjen til jeg setter meg på flyet over atlanteren. Folk begynner å dra nå, og det stresser meg veldig! Men enda har jeg litt tid igjen her i Bodø. Imorgen skal jeg ta bussen til Kjerringøy, og bli der til onsdag/torsdag, får se. Skal være litt sammen med mormor, men jeg må absolutt en tur til til henne før jeg drar over. Kan liksom ikke bare dra fra mormor sånn helt uten videre.

Gruer meg litt til bussturen, håper det er kaldt på bussen, for det er meldt kjempefint og varmt vær. Andreas har såklart tatt den svarte baggen min, så jeg må pakke i en stygg, burgunder bag som ikke har lang reim, så jeg må gå å drasse på den som en bærepose >< grr

Idag besilte pappa kinobillett til Harry Potter og halvblodsprinsen, jeg, Andreas og pappa skal se den på fredagen! Gleder meeg! Er ca midt i den 5 boka nå, og skal ta den og halvblodsprinsen med til Kjerringøy, så forhåpentligvis får jeg lest ferdig serien før fredag. Er iallefall lov å prøve seg.

Men nå skal jeg faktisk sende mail til vertsfamilien, også legge meg! Så; god natt! Imorgen drar forresten Thea til Spania, og når hun kommer hjem er det 1 uke og noen dager til jeg drar, det skremmer meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar