fredag 10. juli 2009

Hjemme igjen!

10 juli 2009

Nå har jeg vært hjemme fra Kypros i ca 1 døgn. Det er deilig å være hjemme, men det var også veldig deilig å være på Kypros! Savner alle folkene, det varme, deilige været, bassenget og slasking hele dagen. Men det er også ting jeg ikke savner, som for eksempel ekle småkryp. Men det positive veier mye tyngre enn det negative, derfor kan jeg med rette si at jeg savner Kypros og folkene! Det var en fantastisk tur, og selvom noen ting var litt kjedelig, var det mange flere positive timer i døgnet, enn negative.

Siden jeg nå har kommet hjem, har jeg så smått begynt å pakke ut tingene mine og sånt, og i forrige innlegg så dere jo bilde av massevis av poser, så tenkte jeg skulle vise hva som var i noen av posene.

Skjerfet, den rosa matta og det hvite putetrekket er forresten gaver fra mamma, pappa og brosjan.









Gårdagen ble ellers brukt til slasking, henging med min kjære Thea, spise is og sjokolade, gå på butikken, se film, være i koma av tretthet og å gå rundt i ring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar