lørdag 2. mai 2009

Mai

2. mai 2009

Da var vi kommet inn i mai måned. Vårfølelsen begynner for alvor å komme, sammen med bakfulle russ, hestehov, hvitveis, sol, og varmere vær. Det er 31 hele skoledager til skola definitivt er over. Og da er ikke avspasering, turer til Breiva og sånt regna med. Så det er rettere sagt maks 31 skoledager til sommerferien.

Onsdag i forrige uke var en travel dag. Førts var det skole helt til halv 4, og må få nevne at vi hadde langintervall i gymmen; dvs vi jogget med høy intensitet i 4 min, gikk i 3 min 3 ganger. Var rimelig død etterpå, men klarte det uten å stoppe opp. Etter skola gikk dagen kast i kast. Dro hjem, dusja og pakka. Fikk min siste hep A/B vaksine. Så nå er jeg ferdig med det stresset. Betalte 575kr. Og har enda vondt i armen. Men begynner å gå over nå da. Spiste vegetarpizza på Peppes sammen med hun jeg er flyktninge guide for. Veldig god pizza, men den var ikke skjært opp, så vi satt der med hver vår "smørkniv" og hadde et styr med å skjære stykker av pizzaen. Etterpå tok jeg, mormor og mamma natt-toget til Trondheim.

Meg og mormor på togtur!



Kom fram til Trondheim torsdag, var sykt deilig vær der forresten. Var i begravelsen til mormor sin lillebror. Tok natt-toget hjem torsdagskveld. Var også litt på besøk hos søskenbarnet til mamma.

Hele fredagen var det kjempefint vær, masse sol og andre brae ting. Jeg og Sharon gikk tur, også var vi hos Svanhild. Der spiste vi verdens beste cookies. Fikk oppskriften;D Da jeg kom hjem SOLA JEG MEG ! namnam! Var faktisk 38 grader i sola. På altanen. 1 mai. I Bodø. Ka skjer me værdn?! Gikk mer tur senere på dagen. Jeg og Sharon lafsa oss faktisk helt til Agnes. Der mekka vi vafler og grændis sammen med Agnes, Anja, Hege og Sigurd. Etterhvert dro vi til Støver for å spille basket og henty. Karina, Martine, Hanne og Børge kom også etterhvert. Shar og jeg dro til Karoline. Da jeg kom hjem lagde jeg boller og spiste boller med Thea.

Shar <3


Basket på g;>

Agnes og Shar


Idag solte jeg meg også, men det blåste så mye. Senere på dagen jogga jeg, også var jeg og Rebecca en tur ute, og da begynte det å regne. Har nettopp vært en tur hos Thea, vi så "Music and lyrics". Også har Sharon vært her en tur, vi drakk saft og spiste boller: )

Både da jeg sola meg idag, og igår har katten til naboen kommet på altanen og lagt seg sammen med meg. Også ligger den der i kanskje 10 sek, også begynner den å rulle ( sikkert fordi det er varmt) også ruller den som en galning, drikker vann fra blomsterpottene, spiser eple, prøver å spise ipod'en min osv, helt gal er den. Men også veldig søt. Jeg og Gutten har rett og slett utviklet et nært vennskap basert på kosing og soling: )



Fikk mail fra vertsfamilien om at jeg kan velge selv om jeg vil være Junior eller Senior. Tipper jeg blir Senior, sånn at jeg kan være med på graduation, og kanskje så sånn firkantet hatt ?! Hadde vært dødskult!



Har forresten også fått informasjonsbrev nr 3 fra Aspect, og begynt å tenkte på visum, forsikringer, osv. Har heldigvis fått ordna ferdig med forhåndsgodkjenninga av 2.året og sånt : )

Forresten så fikk jeg den toppen som jeg bestilte fra beltespenner.com til inntekt for Regine Stokke idag. Den var skikkelig kul, og jeg likte den veldig godt. Anbefaler alle andre og også kjøpe en sånn, også fordi det faktsik var et veldig kult plagg : )

somr og sool - we love it

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar