fredag 29. mai 2009

Done!

29. mai 2009

Da er endelig mattetentamen over. Er bare glad jeg overlevde. Hadde feber på begynnelsen av dagen, og trodde seriøst at jeg skulle fryse ihjel. Håper at jeg klarer å ro iland en 3'er, men det er absolutt ikke sikkert. Så dårlig gikk det. Men nå er jeg iallefall ferdig med mannsjiten, og jeg har snakka med mattelæreren min, og hun sa at jeg kunne ha en til prøve (ikke tentamen) dersom tentamen gikk heelt forferdelig.

Nå er det snart klart for å dra på klassetur, og regnet øser ned. Mildt sagt. Det er så mye regn. Vurder er nesten våtdrakt og dukkebriller. høhø. Heldigvis skal vi bo inni et hus. Det kommer bilder;)

2 kommentarer:

  1. et godt tips:
    før du fær over dammen, :
    spis masse norsk mat, stirr på norsk fin natur og bare nyt norge i det store og hele...hvis æ hadde gjort mere norske ting før æ for ville kansje over gangen og savnen vært mindre.
    god helg

    SvarSlett
  2. Takk for et godt tips;)

    God helg til dæ også, kanskje litt i seneste laget, men håpa du hadde ei god helg iallefall;)

    SvarSlett