tirsdag 10. mars 2009

Bowling og pizza

10. mars 2009

Igår var jeg, Thea, Ida, Marie, Marion, Soiny og etterhvert Sharon og Karina på bowling. Thea ble den store vinneren, og jeg ble den store taperen. Tror jeg fikk 29 poeng tilsammen. Jaja, bedre enn ingen da..

Etter bowlinga dro vi på Peppes Pizza. Kjøpte sånn buffet der. Skikkelig godt <3



Ida er det fantastiske motivet, og Thea er den stolte fotografen.

Jeg, Sharon og Karina tok bussen hjem. Trivelig det igrunn:D.

Har forresten snakka masse med både vertsmora mi, vertsfaren min og vertssøskene mine ( de bor ikke hjemme da ). Men alle virker skikkelig trivelig, og nå er jeg venn med de på Facebook også ;D Nick, sønnen, sier at jeg må lære han norsk.. Høhø.

Skal fortelle mer om de senere, men til nå virker de kjempetrivelige:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar