onsdag 11. februar 2009

Vafler

11. februar 09


Idag på skola kom det helt sinnsykt mye snø. Holdt på å snø bort, prøvde å ta bilde, men det ble ikke så veldig bra da.. I gymmen idag spilte vi basketball, hold på å få meg en skikkelig trøkk i fjeset idag også, som sikkert kunne resultert i enda mer neseblod, men gikk heldigvis bra. Idag var det speiderskjortas dag - stuntspeiding. Creds til Kaja og Hanne ( og alle andre ) må jeg bare si! Ka bra:D Lagde vafler idag, så det ikke godt ut ?

I naturfagen, så snakka jeg med naturfagslæreren min..
Meg: Du, ho mamma va i Russland da Tsjernobyl eksploderte. Trur du at æ kan få deformerte onga ?
Lærer: Ehm, det forklara jo endel da..

Takktakk, folk trenger ikke påpeke svakheter hele tiden ! Hmf. Imorra skal jeg og Karoline på utdanningsmesse i spektrum, det kan jo bli interessant, også har jeg planer om at vi skal på kafé etterpå da.

2 kommentarer: