tirsdag 10. februar 2009

Tromsø, geografi, kakao og neseblod

10. februar 09

I helga var jeg i Tromsø på roverkongress, det var utrolig lærerrikt og interessant, og jeg ble kjent med masse nye folk. Litt slitsomt med lite søvn og mye tenking osv, men dritgøy, og så kjipt at jeg, hvis alt går etter planen, ikke er hjemme når den til neste år skal holdes i Stavanger. Fredag landa vi i Tromsø rundt kl 1, tok bussen inn til sentrum, og spiste pizzabuffet på Dolly. Var også innom en ren godteributikk før vi dro til Fløya-hallen, hvor hele sirkuset var. Lørdag satt vi i forhandlinger store deler av dagen, og på kvelden var det festmiddag med kylling. Søndag var det valg og mer forhandlinger, vi valgte ny rovernemnd. Tok flyet hjem i 4-5 tida.

Da vi landa i Bodø på søndagskvelden var det 32 eller 34 effektive kuldegrader. Brr. Men jeg så Mats Gilbert på flyplassen. Så kul er jeg; p

Igår skulle jeg egentlig øve på geografi, men fikk heller besøk av Karoline og Sharon, vi drakk kakao med krem og is.



Og gjorde litt geografi da. Litt. Hadde egentlig geografiprøve idag da, men dro hjem, pga sinnsykt vondt i nesa, vondt i hodet og svimmel. Da jeg kom hjem blødde jeg neseblod fra begge neseborene, og det gjorde jeg igår også. Først fra det ene, og da jeg kom hjem, fra det andre også.. Teit.

2 kommentarer:

  1. hmm. du brude få sjekka nesa de :O
    jeg var også på den godter- butikken!

    SvarSlett
  2. Ja, tenkte æ sku gå t helsesøstra imårra..

    SvarSlett