mandag 26. januar 2009

Ny uke - nye muligheter

26. januar 2009


HEHEHHEE.Har vært godersjuk i hele dag.. Dette har vært tidenes dårligste start på uka, på en måte, på en måte ikke. Fikk ikke sove, men det var jo ikke noe nytt da.. Så dro på skola halvveis i svime, for å ha 2 timer med matematikk; ikke akkurat yndlingsfaget.. Det gikk faktisk overaskende bra; skjønte det vi snakka om, og det er jo første gang siden en gang i 6. klassen. Etter matten kom to strålende timer med norsk, problemet med norsk er at vi har en veldig spesiel, og ikke så veldig kompetent lærer, mildt sagt. Hun er sikkert hyggelig, men det kan man si om Bush, eller bin laden også. De er sikkert hyggelige, bare du snakker med de på rett dag. Har vært få av de dagene i det siste, iallefall når det kommer til min norsklærer. Menja. Nok om det. Hadde en veldig koselig lunsjpause, som ble tilbrakt sammen med Thea og Ida<3. Naturfag. Jeg og Linda briljerte med vår fantastiske kunnskap! Nemlig.

Fikk så et innfall av skulkesyken, og litt ekte sykdom faktisk. Så dro hjem. Hadde flere heteslag på bussturen hjem, fortenk. Da jeg kom hjem satte jeg meg ned å gjorde ferdig naturfagsoppgavene, som på merkeligvis forsvart da jeg og Linda jobba. Etterpå var det spansk-nerding. Lagde middag idag. Kylling; nam-nam.

Engelsknerdinga gikk ikke så veldig bra, men har faktisk skrevet over 500 ord nå, er en begynnelse i det minste. Eneste problemet er at den i dette øyeblikket er 18 timer til den skal leveres. Jaja, tar det som det kommer.

Jeg og Thea gikk på butikken for å kjøpe melkesjokolade. Nomnomnom. Også gikk vi på skøyter, det var fakitsk helt sinnsykt gøy. Vi var ikke akkurat så veldig flink, spesielt ikke jeg med min balanse, men ingen knekte fortenner eller haleben, så vil påstå at vi greide oss ganske så bra !

Alt i alt var ikke denne dagen så forferdelig alikevell, skoledelen var ikke bra, men det er den sjeldent da.. Er helt umenneskelig skolelei for tida.

Thea er veldig treig, derfor kommer det ikke bilde av skøytegåerne før imorgen, tidligst. Hvis det kommer i det hele tatt da.

En ting til. Var på Fellini igår, annbefaler alle å spise der, de har så god mat der at det nesten er litt skummelt! Dagens middagstips;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar