torsdag 15. januar 2009

I'm on fire

16. januar 2009

Jej. Får ikke sove. Satt å leste på en blogg for en halvtime siden, da fant jeg denne fantastiske linken her: www.gatewaycollege.no åhåå. Gjett om jeg vil! Fy søren altså. Jeg har sykt lyst. Vurderer helt seriøst å ta et sånt år med Spansk 1 på Cuba, Havanna. Det hadde vært helt sinnsykt kult. Er heelt gira nå. Får iallefall ikke sove. Istedefor folkehøgskole. Hm. Vanskelig.

"Både spansk 1 og spansk 2 består av obligatoriske timer i klasserommet og det blir også lagt opp til en eller to faglige utflukter som del av studieopplegget. Tidligere semestre har studentene for eksempel besøkt Grisebukta. Detaljene vedrørende de faglige utfluktene blir avklart i begynnelsen av hvert semester. "

Det der skal jeg sjekke ut mer om. Lurer på om det kanskje er billigere enn folkehøgskole, men kan jo hende jeg må betale masse på egenhånd. Hmm. Det skal jeg seriøst sjekke ut når den tid nærmer seg.

Dette får dere garantert høre mer om, så det så! Gateway College skal forresten ha messe i Bodø Spektrum 12-13. februar.

Utdanningsmesser 2009
Hamar, Hamar messesenter: 7.-8. januar
Lillestrøm, Norges Varemesse: 13.-15. januar
Sandefjord, Jotunhallen: 19.-20. januar
Kristiansand, Odderneshallen: 22.-23. januar
Ålesund, Fagerlihallen: 27.-28. januar
Stavanger, Stavanger forum: 28.-30. januar
Bergen, Arenum messenter: 29.-31. januar
Trondheim, Spektrum: 5.-6. februar
Bodø, Spektrum: 12.-13. februar
Haugesund, HSH: 18. februar
Tromsø, Tromsøhallen: 19.-20.februar
Oslo, Spektrum: 26.-28.februar


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar