fredag 16. januar 2009

Dagen min

16. januar 2009

De fleste bruker mer tid og krefter på å snakke om et problem enn å løse det.
- Henry Ford


Kan vel si det sånn at jeg følte meg litt truffet av akkurat det sitatet der ja. Idag var det skole; spansk, samfunnsfag og matte. Kan ikke si at noen av delene var spesielt givende. Hovedgrunnen kan vel nevnes å være at det idag er fredag = helg. Men fikk da gjort noe fornuftig idag også, spist hjemmelaga brødskive i lunsjen for eksempel. Er ikke dét fornuftig kanskje?

Fikk 1.termin karakterene idag, kan ikke si jeg er overbegeistra.. Nei. Men kunne jo ikke forventa meg noe bedre, men de fagene som standpunkt til sommere'n skal jeg skjerpe meg noe ekstremt på. Nemlig. Da var det sagt.

Ellers skal jeg og Sharon på teater idag. Ja, du leste riktig,
jeg og Sharon skal på teater. Vi skal se Marilyn - Nobody's baby. Grunnen til at jeg og Sharon skal på teater, er i all hovedgrunn at Thea desverre ikke kunne bli med. Øhm, ikke ta det personlig Sharon: ) Neida. Men. Jeg, og resten av familien, fikk billetter i julegave av den ene tanta mi, hun slår nemlig 3 fluer i en og samme smack: julegave, bursdagen sin, og kultur-isering av sin sløve familie. Og nå tenkte du sikkert "wøøøøt? e June, Sharon og Thea i slekt ?!" neidaa. Det er vi ikke, bare at brosjæn ikke ville bli med, så tante sa jeg kunne ta med en venn.

Kanskje jeg legger ut bilde av meg og Sharon senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar