søndag 18. januar 2009

I gode og onde dager

19. januar 2009


Dette innlegget skal dedikeres i sin helhet til Sharon. Nemlig<3 Jeg og Sharon har vært bestevenninner helt siden den dagen jeg ble født, igrunn er det ganske synd i Sharon mi som måtte leve så lenge uten meg:D Vi var som knoll og tott, var hele tiden ilag. Det som beskriver Sharon aller best er godteri, cola og latter. En skikkelig godklump, som jeg er veldig glad i! Til neste skoleår, når jeg er i USA, skal Sharon kanskje komme på besøk, det blir så trivelig<3 Håper virkelig du kommer. Og kanskje tar med deg flere også? Kommer til å savne både Sharon og alle andre kjente og kjære her hjemme noe helt forferdelig. Jeg og Sharon har noe helt spesielt sammen, vi har til og med vært i Syden ilag ( mens vi var i magen da). Hvis Sharon er sola, så er jeg månen<3 Vi har en deal om at når jeg er i USA sender hun meg candy fra Norge, og jeg sender henne candy fra USA. Det blir koselig. Forresten ønsker jeg meg seigmenn også! Æ e gla i dæ Sjaronbia (L) og du vet det !

2 kommentarer:

  1. ;$
    jaja seigmenner skal du sikket og få!
    <3 æ kommer ! det har æ bestæmt mæ før nu.

    SvarSlett
  2. Ta med noen når du kommer også daa <3

    Åhh, det blir bra hvis du kommer, æ ska prøv å havn lengst borti gokkda, så vi kan fær på plassa du kanskje har hørt om elns;)

    SvarSlett