lørdag 17. januar 2009

Dagen idag

17. januar 2009

Dagen idag har vært rimelig kjedelig, sånn egentlig. Våkna i 1-tida, og satt på pc'n og jådla i en time før jeg gikk i dusjen. Da jeg endelig var ferdig-dusja, og hadde spist, gikk jeg tilbake til min kjære venn i tykt og tynt: pc'n. Da jeg sa hei til Sharon, fikk jeg denne slengt i trynet:

SharonTherese, venter på ei jævli træg ei .. så stikk vi ! sier:
AutoMessage: joda , tia går og june er forferdelig treg , ho sa for ca en time side at ho sku dusje , joda... nu har det ca gådd 2 tima(ikke overdrevent) , og enda har ho ikke kontakta mæ! fy faen ho e træg ! men meninga av at dokker egenltig ikke trengte å vite det. men ho e træg ! mennnnne , nu skal æ ta ut av oppvaskmaskinen , og så stikk vi på butikken ! OG hvis du kjeda dææ , så kan du ta å se på http://sharontheresee.blogspot.com/ <- ikke at det er så mye å se på , men ... ja trivlig hadde det vært ; ¤ og hvis det e noe , så kontakta du mæ på tlf ! du har sekkert nr mitt , eller så finn du det sikker på www.gulesider.no ;-D snakkes


Vi kom oss tilslutt avgårde på butikken, for at Sharon skulle kjøpte smågodt for 100,50 kr. Hun ble litt flau, og måtte faktisk understreke for han i kassa at hun ikke skulle spise det alene ( spesielt siden hun hadde en pakke brownies og 1,5 l Cola i tillegg).

Ellers så har jeg bare slaska i hele dag; og jeg har helt sykt lyst til å dra til syden. Og det ordner seg kanskje (mest sannsynlig)! Dere får nok vite det om det gjør det.

Siden Theapusi har dratt til bestemora si idag, har jeg ingenting å gjøre.. Tror jeg skal se Forrest Gump på tv ikveld, den går klokken 22:40 på tv2. Og kanskje gjøre lekse. Jei, bra liv: Lekse en lørdagskveld, eller enda værre, bloggskriving...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar