lørdag 20. november 2010

Langhelg

20 november 2010

Igår, altså fredag hadde jeg elevfri fra skolen, så hadde jobb:) Fikk jobbe litt ekstra på grunn av sykdom, så det var veldig kjekt. Vi har enda ikke fått inn julevarer, så begynner å bli på grensen til krise snart. Men nissene dukker vel opp i år også, tilslutt..

Idag øvelseskjørte jeg og pappa en tur rundt Soløyvannet. Følte at det gikk ganske bra, men har jo enda en del igjen før det er forsvarlig å gi meg lappen xD Og det er jeg jo klar over også da..


Har også vært på jobb idag, og etter det var jeg på besøk hos Marina i Rønvika. Heldigvis kom den koseligste pappaen, nemlig min, å henta meg så jeg slapp å gå til bussen :)

2 kommentarer:

  1. Må du nu for all del ikke ta heeeeeeeeeeeeeelt av med blogginga her!!!! ;ooo

    SvarSlett
  2. Men nissene dukker vel opp i år også, tilslutt..

    SvarSlett